Verzend- en Retourbeleid

Als je vragen hebt over onze producten, bekijk dan eerst de FAQ hieronder. Neem gerust contact op voor eventuele vragen.

Welkom bij Revolt Fietsen

VERZENDBELEID

Revolt is eigendom van- en wordt geëxploiteerd door Revolt Bikes B.V.

Bedankt voor het winkelen bij Revolt, dit verzendbeleid is van toepassing op alle producten die door Revolt worden aangeboden en gepubliceerd op de websites:

https://revoltbikes.nl
https://revoltbikes.be
https://revoltbikes.fr

Revolt spant zich in om het product in perfecte staat te leveren op het adres dat door de klant is aangegeven op de afrekenpagina. Om de levering te optimaliseren, danken wij de klant voor het aangeven van een adres waarop de bestelling binnen de normale kantooruren kan worden afgeleverd.

  1. REVOLT VERZENDEN
  • Revolt levert wereldwijd.

Revolt-bestellingen worden op werkdagen (maandag – vrijdag – 08.00 – 17.00 uur) verzonden en afgeleverd. Om veiligheidsredenen zal Revolt geen bestellingen naar postbussen of militaire bases sturen, noch zal het bestellingen accepteren wanneer het niet mogelijk is om de ontvanger van de bestelling en het adres ervan te identificeren.

  1. VERZENDKOSTEN
  • Europese Unie: GRATIS
  • Buiten de Europese Unie: 50 euro

Revolt kan bij gelegenheid en als gevolg van speciale aanbiedingen, promoties en speciale dagen gratis verzending aanbieden voor sommige of alle producten. Gratis verzending wordt toegepast op de bestelling op het moment van aankoop.

  1. VERWERKINGSTIJDEN BESTELLEN
  • 2 – 3 werkdagen

De orderverwerking vindt plaats van maandag tot en met vrijdag van 8:00 tot 17:00 uur (Bestellingen worden niet verwerkt in het weekend en op feestdagen). Houd er rekening mee dat dit kan worden verlengd tijdens feestdagen, lanceringen, restocks, limited edition-releases en promoties.

Let op: de verwerkingstijden van de bestelling en de verzendtijden zijn verschillend.

  1. VERZENDTIJDEN
  • Europa: 1 – 5 werkdagen
  • Buiten Europa: 1 – 15 werkdagen

Houd er rekening mee dat de getoonde verzendtijden een indicatie zijn en onderworpen zijn aan bestellingen in voorraad.

Voor pre-orders en backorders is de levertijd 30 tot 60 dagen.

Houd er rekening mee dat de verzendtijden die in dit beleid worden weergegeven geschatte tijden zijn en kunnen variëren afhankelijk van de plaats van levering van de bestelling.

  1. BESTELLING TRACEREN

Zodra de bestelling is verzonden, ontvang je een e-mail met het trackingnummer van jouw bestelling. Zorg ervoor dat je jouw bestelling volgt met behulp van het trackingnummer dat we verstrekken. Wij zijn niet verantwoordelijk voor verloren of gestolen pakketten. Als jouw pakket verloren of gestolen is, neem dan contact op met de respectieve verzendmaatschappij volgens het opgegeven trackingnummer of neem contact met ons op via onze contactgegevens voor verdere hulp en informatie.

  1. IMPORTVERPLICHTINGEN

Houd er rekening mee dat voor internationale bestellingen invoerbelastingen van toepassing kunnen zijn, afhankelijk van de douanewetgeving van elk land. De koper is verantwoordelijk voor de betaling van eventuele invoerbelastingen die op zijn pakket kunnen worden geheven bij binnenkomst in het land van bestemming. Controleer de douanesituatie van jouw land met betrekking tot de invoer van goederen en de inning van invoerbelastingen voordat je een bestelling plaatst, aangezien Revolt je deze informatie niet kan verstrekken.

Revolt is niet verantwoordelijk voor de betaling van invoerrechten die van toepassing kunnen zijn op jouw internationale bestellingen, noch is Revolt verantwoordelijk voor pakketten die worden geretourneerd of niet worden afgeleverd als gevolg van niet-betaling van dergelijke rechten. De betaling van eventuele belastingen die op jouw pakket van toepassing kunnen zijn, is de enige en exclusieve verantwoordelijkheid van de klant.

  1. VERTRAGINGEN

Revolt is niet verantwoordelijk voor vertragingen in verzending of levering als gevolg van natuurlijke of oncontroleerbare gebeurtenissen. Verder is Revolt niet verantwoordelijk voor vertragingen gerelateerd aan de koeriersdienst zelf. Helaas hebben we geen controle over deze vertragingen. De transittijd is exclusief zaterdagen, zondagen of feestdagen.

  1. NIET-GELEVERDE PAKKETTEN

Als de klant op het moment van levering niet op het afleveradres is of als het niet mogelijk is om het pakket aan een verantwoordelijke persoon af te leveren, moet het product worden geretourneerd en kunnen er extra verzendkosten in rekening worden gebracht.

  1. VERKEERD LEVERADRES

Revolt is niet verantwoordelijk of vergoedt geen verloren of niet-bezorgde pakketten als gevolg van onjuiste, onnauwkeurige of verouderde afleveradressen.

Het is de verantwoordelijkheid van de koper om ervoor te zorgen dat het afleveradres dat tijdens het afrekenproces verstrekt, actueel, correct en nauwkeurig is. Voordat je het afrekenproces voltooit, moet je ervoor zorgen dat je een correct, actueel en nauwkeurig afleveradres opgeeft.

Als jouw bestelling niet wordt afgeleverd vanwege onjuiste, onnauwkeurige of verouderde afleveradressen en de bestelling wordt teruggestuurd naar onze vestigingen, behouden wij ons het recht voor om extra bezorgkosten in rekening te brengen of om dit contract te beëindigen en een terugbetaling uit te voeren met de gereduceerde waarde van de bezorging.

  1. VEILIG LEVERADRES

Revolt raadt klanten aan om een ​​veilig afleveradres op te geven, bijvoorbeeld jouw huis of werkplek. Revolt is niet verantwoordelijk voor verloren of gestolen pakketten vanwege onveilige afleveradressen.

  1. VERZENDING VOLTOOID

Elke levering wordt geacht te zijn gedaan vanaf het moment dat Revolt het product aan de koper ter beschikking stelt, wat mogelijk wordt gemaakt door het controlesysteem dat door het koeriersbedrijf wordt gebruikt wanneer de status van de bestelling verandert in “voltooid” of “afgeleverd”.

RETOURBELEID

Dit retourbeleid is van toepassing op alle producten die zijn gekocht via:

https://revoltbikes.nl
https://revoltbikes.be
https://revoltbikes.fr

Ons retourbeleid maakt deel uit van, en moet worden gelezen in samenhang met, onze algemene voorwaarden, ons privacybeleid en ons verzendbeleid. We behouden ons het recht voor om dit retourbeleid op elk moment te wijzigen.

Retourzendingen vinden pas plaats wanneer het product op de plaats van bestemming is aangekomen en door de koper is ontvangen, er worden geen retourzendingen gedaan op producten die onderweg zijn voor bezorging of nog niet zijn afgeleverd.

Door een aankoop te doen via de website, verklaar en stem je ermee in gebonden te zijn aan de hieronder beschreven voorwaarden. Ons restitutiebeleid heeft geen invloed op jouw wettelijke rechten.

  1. ANNULERINGEN

Voor elke annulering van een e-bike-bestelling voorafgaand aan verzending wordt aan 10% fee in rekening gebracht. Als de klant een verzoek indient voor annulering van de bestelling voordat de e-bike wordt verzonden, ontvangt de klant een terugbetaling van 90% van de totale bestelprijs. Om een ​​annulering aan te vragen, stuur je jouw annuleringsverzoek naar het volgende e-mailadres: sales@revoltbikes.nl. Klanten ontvangen een e-mailmelding met betrekking tot de annulering van de bestelling.

  1. RETOUREN EN TERUGBETALINGEN

Klanttevredenheid over onze producten is belangrijk voor ons, daarom doen we aan retouren en terugbetalingen als de klant niet tevreden is met onze producten. Aankopen die op onze website zijn gedaan, kunnen binnen 14 dagen na de leveringsdatum worden geretourneerd voor restitutie. Houd er rekening mee dat de klant het verzoek binnen 14 dagen na ontvangst van het product moet verzenden. Als er 14 dagen zijn verstreken sinds de levering van het product, kunnen we geen restitutie aanbieden.

  1. VOORWAARDEN RETOURZENDING
  • Volledige naam van de persoon die de bestelling heeft geplaatst.
  • Bestelnummer.
  • Items moeten in de oorspronkelijke staat zijn (ongemarkeerd, ongewijzigd en onbeschadigd).
  • De kilometerstand op het LCD-scherm van de e-bike mag niet meer dan 20 kilometer zijn, er mogen geen slijtage, vuil, krassen, geur of andere gebruikssporen zijn.
  • Alle door de klant ontvangen artikelen dienen in de originele verpakking te zitten en in dezelfde staat waarin ze door Revolt zijn verzonden.
  • Alle retourzendingen moeten voorzien zijn van jouw factuur als aankoopbewijs.
  • E-bikes en artikelen die je hebt geaccepteerd en geretourneerd, zijn jouw verantwoordelijkheid totdat ze ons magazijn bereiken. Zorg er daarom voor dat je de e-bike en alle artikelen naar ons terugstuurt met een bezorgservice die de waarde van de goederen verzekert. Pak de e-bike en materialen goed in.
  • Revolt behoudt zich het recht voor om retourzendingen te weigeren die niet voldoen aan ons retourbeleid. Retourzendingen die niet voldoen aan ons retourbeleid kunnen op eigen kosten van de klant naar de klant worden teruggestuurd.

Belangrijk: Als je een retourzending wil aanvragen, stuur je ons jouw retourverzoek via onze contactgegevens en ontvang je instructies over hoe je het product kunt retourneren. Stuur het product niet terug zonder instructies te hebben ontvangen.

Houd er rekening mee dat als je een retourzending aanvraagt, je verantwoordelijk bent voor het betalen van jouw eigen verzendkosten om de fiets te retourneren en voor eventuele extra kosten die bij het retourneren zijn gemaakt. Klanten kunnen ervoor kiezen om het product terug te brengen naar ons magazijn of het product terug te sturen via een expediteur.

  1. DEFECTE OF BESCHADIGDE PRODUCTEN

We doen ons best om schade of defecten in jouw producten te voorkomen, maar als het product bij ontvangst defect, beschadigd of het verkeerde product is en je het product moet ruilen voor een ander product met dezelfde referentie of een terugbetaling nodig hebt, neem dan contact met ons op via onze contactgegevens. Alleen in deze gevallen nemen wij de verzendkosten voor onze rekening.

Het verzoek moet het volgende bevatten:

  • Volledige naam van de persoon die de bestelling heeft geplaatst.
  • Bestelnummer.
  • Bewijs van schade of defect van het product (foto of video).
  1. VERWERKING TERUGBETALING

Zodra jouw retour is ontvangen en geaccepteerd, duurt het 3 tot 5 werkdagen voordat jouw retour is verwerkt. Als jouw retourzending niet voldoet aan de voorwaarden die in dit beleid zijn uiteengezet, wordt het pakket teruggestuurd naar de koper en zijn de verzendkosten voor jouw rekening. Als jouw retourzending is geaccepteerd, ontvangt je een terugbetaling via de oorspronkelijke betaalmethode en binnen 15 werkdagen na acceptatie van jouw retourzending.

Belangrijk: Als de koper zonder enige reden om retournering en terugbetaling van het product vraagt, moet de koper de verzendkosten van het product betalen.

Indien het product beschadigd, defect of het verkeerde product is, zijn de verzendkosten voor het retourneren van het product en het opsturen van een nieuw product naar de koper voor rekening van Revolt. Als de koper een terugbetaling aanvraagt, ontvangt de koper een volledige terugbetaling.

  1. GARANTIE
  • Op alle e-bike frames zit 2 jaar garantie.
  • Op alle overige onderdelen van de e-bike geldt een garantie van maximaal 1 jaar.

De garantie is alleen van toepassing op de oorspronkelijke eigenaar van een Revolt elektrische fiets en is niet overdraagbaar op volgende eigenaren in gevallen waarin de e-bike van eigenaar verandert. Garantieregistratie is niet nodig en is gebaseerd op klantgegevens in ons systeem. Alle e-bike frames hebben een garantie van twee (2) jaar vanaf de datum van ontvangst van de fiets, voor fabricagefouten in materiaal en/of vakmanschap (alle gratis accessoires zijn niet gedekt).

De garantie omvat de volgende onderdelen van de e-bike:

Frame (2 jaar)

Koolstofvezel frame (carbon fiber),
aluminium legering frame (aluminium alloy).

Hoofdonderdelen (1 jaar)

Display, motor, motorcontroller, verlichting, stroomadapter, sensor, accu, voorvork, bagagedrager, wielen, stuur, schijfremmen, remhendels, zadel, etc.

Kleine onderdelen (1 jaar)

Schakelknop, vliegwiel, tandwielaandrijving, krukas, aandrijfas, achternaaf, schroeven, zadelpen, voor- en achterremklauwen, flipper, voorvork, magnetische sluiting, enz.

Verbruiksartikelen (14 dagen*)

Banden, binnencamera, ketting, remblokken, remkabel, kabel om te schakelen, reflector, koplamp, achterlicht, pedaalklem voor kabels en alle extra onderdelen.

*Alleen de eerste 14 dagen nadat je het product hebt ontvangen en met minder dan 20 km op de teller. Uiteraard kun je altijd contact met ons opnemen als je problemen ondervindt en het niet eens bent met ons beleid. We staan ​​altijd open om samen tot een oplossing te komen.

Er wordt geen retourzending gedaan voor kapotte onderdelen. Een defect product of vervangend onderdeel moet worden geretourneerd om een ​​nieuw product/vervangend onderdeel te ontvangen. Deze beperkte garantie dekt geen:

  • Defecten of schade als gevolg van ongevallen.
  • Onjuist of abnormaal gebruik
  • Schade of defecten veroorzaakt door normale slijtage

De beperkte garantie dekt evenmin de volgende situaties:

  • Corrosie op (elektrische) componenten
  • Schade of verslechtering van de oppervlakteafwerking, het uiterlijk of de schoonheid van het product.

De beperkte garantie is uitdrukkelijk gelimiteerd tot de vervanging van een defect stuur, zadelpen, zadel, remmen, verlichting, crankstel, pedalen, velgen, vrijloop, derailleur, shifter, kabelharnas, standaard, reflectoren, hardware en alle andere onderdelen zoals gespecificeerd op de garantielijst.

De garantie voor bovenstaande onderdelen zoals vermeld in de garantielijst is twee (2) weken na ontvangst van het product. Onderdelen die na veertien (14) dagen beschadigd zijn, worden in rekening gebracht.

Om de garantie in de bovengenoemde voorwaarden van kracht te laten worden, vragen wij je jouw verzoek naar ons te sturen via onze contactgegevens.

  1. CONTACT ONS

Als je vragen hebt over dit verzend- en retourbeleid, neem dan contact met ons op via onze contactpagina of via onderstaande contactgegevens:

Revolt Bikes B.V.
Boekweitstraat 106
2153 GL Nieuw-Vennep
Nederland

KvK/CoC: 86622587
RSIN/BTW: NL864026110B01

Email: info@revoltbikes.nl

FAQ

Is er een gratis proefrit mogelijkheid voor de e-bikes?

Absoluut! Om de grootst mogelijke klanttevredenheid te garanderen, bieden wij een gratis proefrit aan op ons kantoor of een nabijgelegen locatie. Als je geïnteresseerd bent om één van onze e-bikes uit te proberen, vul dan het contactformulier in en kies als onderwerp ‘proefrit aanvragen’. Wij regelen daarna graag een proefrit voor je.

Hoe kun je de verschillende modellen e-bikes het beste vergelijken?

Het ideale e-bike model voor jouw vereisten hangt af van factoren zoals je budget, lengte en gewicht. Onze pro versies bieden meer geavanceerde functies en zijn dienovereenkomstig hoger geprijsd.

De aluminium bikes zijn geschikt voor personen met een lengte tussen de 155 tot 195 cm, plus een maximaal gewicht van 120 kg. Aan de andere kant zijn de carbon fietsen ontworpen voor mensen met een lichaamslengte van 155 tot 195 cm en een maximaal gewicht van 100 kg.

Zowel de carbon pro als aluminium alloy e-bikes zijn een uitstekende keuze voor langeafstandsritten. Als je echter de voorkeur geeft aan een soepelere en gemakkelijkere rit vanwege hun lichtgewicht frame, dan zijn de reguliere en pro versies van carbon absoluut de beste opties.

Qua prijsstelling valt elke uitvoering binnen een aparte prijsklasse. De opvouwbare aluminium e-bikes zijn verkrijgbaar vanaf 1.795 euro en gaan tot 1.995 euro. De vouwbare carbon e-bikes beginnen bij 2.195 euro en lopen op tot 2.495 euro.

Wat zijn de verzend- en montagemogelijkheden?

We bieden een GRATIS verzending in de hele Europese Unie als je ervoor kiest om de bike zelf te monteren. We bezorgen de doos van je bike tot aan jouw voordeur, tezamen met een handleiding, en bieden je ook video-instructies op ons YouTube-kanaal.

Voor het zelf ophalen bieden we jou twee keuzes aan. Je kunt de doos met de bike ophalen, of als je wilt, kunnen we tegen een meerprijs van 65 euro de bike geheel voor je monteren.

Je hebt bij het plaatsen van jouw bestelling de keuzemogelijkheid om je persoonlijke voorkeur te selecteren. Om zo de leverervaring op jouw behoeften af te stemmen.

Hoe kom ik aan mijn reserveonderdelen?

Elke e-bike wordt geleverd met 1-2 jaar garantie, waarin we gratis reserveonderdelen opsturen. Het enige wat je hiervoor hoeft te doen is contact met ons opnemen en jouw gegevens door te sturen. Stuur alsjeblieft geen onderdelen terug voordat je contact met ons hebt opgenomen.

Je kunt jouw e-bike ook naar ons kantoor brengen, dan monteren wij daar de vervangende onderdelen voor je. Neem echter wel eerst contact met ons op om een afspraak te maken voordat je bij ons langskomt.

Je kunt natuurlijk altijd bij onze winkel terecht als je buiten de garantieperiode om reserveonderdelen nodig hebt. Wij verkopen deze reserve onderdelen tegen betaalbare prijzen.

Contact

Als een eersteklas e-bike bedrijf zijn we trots op het aanbieden van unieke, praktische en kosteneffectieve opvouwbare e-bikes. Ons uitgebreide assortiment komt tegemoet aan verschillende voorkeuren en eisen. Elke e-bike is uitgerust met de nieuwste upgrades om er zo voor te zorgen dat jouw rijervaring altijd soepel, comfortabel en buitengewoon efficiënt is.

Navigatie

B2B
FAQ

We accepteren ook deelbetalingen via:

Revolt Bikes B.V.

Magazijn
Boekweitstraat 104 - 106
2153 GL, Nieuw-Vennep
Nederland
Kantoor
Binckhorstlaan 36, Unit H0.07
2516 BE, Den Haag
Nederland
info[at]revoltbikes.nl
Algemene Voorwaarden Verzend- & Retourbeleid Privacy & Cookie Beleid KvK: 86622587 ⚡ RSIN/BTW: NL864026110B01© 2023 Revolt Bikes B.V. ⚡ Alle rechten voorbehouden